Shadowbeing Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Trollungen: Jag tar vägen bakom Chain Chomp varje gång jag kör den banan.....Ingen snack om saken... Annars får man inte lika bra tid som man skulle fått... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Trollungen: Jag tar vägen bakom Chain Chomp varje gång jag kör den banan.....Ingen snack om saken... Annars får man inte lika bra tid som man skulle fått... Okej var lite osäker om den gick segare, orkade inte testaFast jag har som vanligt oturen att Hunden kommer just när jag kör förbi :( så jag fortsätter inte då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jag kör inte bakom men får bra ändå, ska testa bakom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Okej.. Ungefär samma sak hände mig på Mushroom City... På tredje varvet tajmade jag precis in så jag mötte öga mot öga mot Wiggler-bilen.. Lite osis... Fast en gång hann jag före och fick 1:51:*** med Wario och Waluigi,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 jag vet inte vad som är bra på den banan, är 1.51 bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Ja 1,51 är bra Man ska slå 1.53 tror jag för att få speciall ghost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jo, 1:51 är bra för sånna som mig.... Den som ligger 2:a på den banan har 1:54 på min topp 5... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 om du slog spöket med 2 sek är det ju jätte bra ju. Jag har bara spöke på 4 banor :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Okej.. Inte helt fel... Jag har bara spöke på 15 banor.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 bara... det finns ju bara 16 banor så det är väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 om du slog spöket med 2 sek är det ju jätte bra ju. Jag har bara spöke på 4 banor :( Okej jag har bara spöke på 2 bannor min brorsa har på mer än migPetey prihana: vilken bana har inte du SG i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Tänkte just fråga det... Nu vart man nyfiken. Jag har på baby park, Mushroom bridge, bowser banan och dinosaur banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg