Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Nja, det beror på hur bra boost den bilen/karten har,, Bowser´s är rätt okej.. Men DK´s och Yoshi´s bil har ingen bra boost.. Dem har bara ett rör där bak på bilen... Toadette´s kart såg ut att ha 4... Men det är bara 2 som tur är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 I waluigi stadium ska man ha Toad´s bil Det finns ju rätt mycket svängar på den bannan Men tåget är bäst på barnnor som kom inte på nån nu Men alla som har världs rekord har tåget och Baby Mario och Baby Luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 I waluigi stadium ska man ha Toad´s bil Det finns ju rätt mycket svängar på den bannan Men tåget är bäst på barnnor som kom inte på nån nu Men alla som har världs rekord har tåget och Baby Mario och Baby Luigi Toad´s kart är ingen som helst stor skillnad till Koopa Troopas bil,,, Har jag själv upptäckt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 varför gjorde de då 2 lika? låter onödigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Dem har iaf väldigt jämn boost... Men Toad´s är en liten aning bättre... Kör ju så klantigt med Toad´s kart så jag får lika dålig tid som Koopa Troopa´s bil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Hur kan den vara lite bättre om de var exakt lika? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Nu hänger jag inte med men om det är att då bilar är lika i allt så är det ändå någon skillnad vad jag vet. Minns inte men jag är bättre med t.ex Goo-Goo Buggy än Koopa Troopa Car eller vad den nu heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Hur kan den vara lite bättre om de var exakt lika? Man är olika bra med olika bilar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jo iofs, jag kan inte köra med toads eller toadettes bil... men koppa bilen är rätt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Ni skulle sett när jag och min brorsa körde Murchroom city Då fick Babby luigi och Baby Mario kedje hunden Då tog dom den Sen hände det når konstigt så dom får in i en vägg och backade från den och körde in i den igen och så jätte länge Och när dom var i mål hade dom 19 minuter :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Ni skulle sett när jag och min brorsa körde Murchroom city Då fick Babby luigi och Baby Mario kedje hunden Då tog dom den Sen hände det når konstigt så dom får in i en vägg och backade från den och körde in i den igen och så jätte länge Och när dom var i mål hade dom 19 minuter :lol: Oj då.. Det var inte bra....Men om man har hunden så står den ju såklart och hoppar in i väggen... Men inte i en kvart direkt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Ni skulle sett när jag och min brorsa körde Murchroom city Då fick Babby luigi och Baby Mario kedje hunden Då tog dom den Sen hände det når konstigt så dom får in i en vägg och backade från den och körde in i den igen och så jätte länge Och när dom var i mål hade dom 19 minuter :lol: Ne men du vet i starten då är det som en rund svängOch efter den kan man svänga till höger Där i vägen får dom in i hela tiden Alla varvade dom Det såg ganska fult utt när ha n for fram och tillbaka i vägen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg