Thierry Henry Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 det vill jag ha oxå ha..... fast man klarar ju sej med internet och gamereactor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 game reactor är den där gratis tidningen lr? /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 jupp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 den är ganska så bra faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 hehe...ja har parabol, så de e därför ja får in den kanalen.......förresten sa ja att den e gratis??? asså dom visar asgryma spel och dom e nya, och ja kan kolla på spel som inte har kommit till sverige oxå!!!! aja, åter till ämnet. vem ska köpa spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 jag helt klart... man får en bonusskiva med me lite demon(f-zero gx, teenage mutant ninja turtels,mario party 5, star wars rouge squadron III och sonic heroes)...det är lite filmer oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 jag helt klart... man får en bonusskiva med me lite demon(f-zero gx, teenage mutant ninja turtels,mario party 5, star wars rouge squadron III och sonic heroes)...det är lite filmer oxå Va!? får man då ska jag helt klart köpa det fast jag haddet tänkt köpa det endå :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 det verkar så j*vla coolt asså(ursäkta språket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 de e skrivet i stjärnorna att ja ska köpa de. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 och.... ja har åkt till pluto och skrivit in de -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 åh har du varit på pluto:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 jupp de har ja *_* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg