Bure^ Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Är det någon som vet om det finns/kommer nått Zelda spel till PS2 ??? Jag tycker så mket om Zelda spelen Speccielt Ocarina of Time Jag minns när jag var liten Jag och mina brorsor satt och klurade på Ocarina of Time på vårt Nitendo 64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 nej inga zelda spel till ps2,zelda ägs av nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The snake Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Tyvär Zelda kommer inte till ps2. :( Synd va??? Jag har åxå älskat Zelda spelen. Men strunt i dom :evil: De är kneppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Tyvär Zelda kommer inte till ps2. :( Synd va??? Jag har åxå älskat Zelda spelen. Men strunt i dom :evil: De är kneppa Dom är inte kneppa, Dom är spännande och roliga, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg