Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Snyft :( Min rs gubbe e hackad skulle logga in med den nyss och det gick inte testade skriva in pass och anv. namn minst 10 gånger... Vad ska jag göra? Snyft Jag e jätte ledsen den va på 62!!!!!!!! Om jag får tag på den som har gjort det så ska jag... Citera
mikaelrask Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 det kan vara så att dom håller på med uppdateringar så då kan dom behöva stänga ner sajten ett tag. Citera
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 det kan vara så att dom håller på med uppdateringar så då kan dom behöva stänga ner sajten ett tag. Så du menar att det är tillfälligt? Citera
Burken Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 tror inte de men min kompis ble hackad....han va lvl 71 men han gjorde bara en ny gubbe..... Citera
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 tror inte de men min kompis ble hackad....han va lvl 71 men han gjorde bara en ny gubbe..... Orka en ny... Snyft... Citera
Burken Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 ja förstår LITE hur du känner dig....ner ja va Tibia "nörd" så ble ja hackad precis ner ja blitt lvl 21....*snyft* Citera
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 ja förstår LITE hur du känner dig....ner ja va Tibia "nörd" så ble ja hackad precis ner ja blitt lvl 21....*snyft* Ja man blir ju f*n så galen att... Aja jag ska göra allt som står i min makt för att få tillbaka den! Citera
Spawn Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 har blivit haxxad för en level 52 :angry: har en level 49 nu :D Man blir sa *PiP* sur!!! Citera
Gäst x0t Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Burken, ja blev hackad.. när jag var lvl 73, inte lvl 71.. men tog lvl 60 på 1 vecka sen wmaha,, Citera
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Jag fattar inte hur dem kunde hacka sig in på mitt acc.. Jag hade 13 tecken i lösenordet (Både siffror och bokstäver) Citera
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Jag fattar inte hur dem kunde hacka sig in på mitt acc.. Jag hade 13 tecken i lösenordet (Både siffror och bokstäver) Varför hadde inte du recovery questions Citera
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Jag fattar inte hur dem kunde hacka sig in på mitt acc.. Jag hade 13 tecken i lösenordet (Både siffror och bokstäver) Va? :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.