Cryo Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Är det nån mer än mig som har Gran Turismo 4?? Och vad tycker ni om spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Är det nån mer än mig som har Gran Turismo 4?? Och vad tycker ni om spelet?? har inte spelat. va tycker du om de cryo ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag har GT 4 det finns faktist JÄTTE många bilar :lol: :gitarr: :lol: Det är kul. Vad tycker du själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abz Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Ja grymt bra blev det!!! Väntan är över, och det var det värt. :gitarr: Abz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Det finns 700 bilar men bara 30 banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 bara 30 ?! . finns de inte mer ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 bara 30 ?! . finns de inte mer ? Nej bara 30 jag såg reklamen på 5:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 aha.. men de måste ju finnas fler än 30 ! . de gör de antagligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 aha.. men de måste ju finnas fler än 30 ! . de gör de antagligen Jag såg fel det finns 50 banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 :unsure: ja 50 banor är ju inte så mycket men coolt :cool: med alla bilar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag tycker precis som jag tyckte när jag hade köpt och spelat alla andra Gt spel... Perfekt! Det e asroligt... det finns ca 710 bilar och typ 55 banor.. Man kan ha T ford och en framtidsbil från Nike!!! det spelet äger... men e det nån mer än mig som har det? Förresten köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag tycker precis som jag tyckte när jag hade köpt och spelat alla andra Gt spel... Perfekt! Det e asroligt... det finns ca 710 bilar och typ 55 banor.. Man kan ha T ford och en framtidsbil från Nike!!! det spelet äger... men e det nån mer än mig som har det? Förresten köp det! Det finns precis 700 bilar och 50 banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg