Hoppa till innehåll

Star Fox Dinusarie Planet

Rekommendera inlägg

HAHA...det fattade inte jag heller...blev vansinnig (om det är den jag tänker på)

det är "The test of fear" du måste motstå rädslan! enkelt va?

Det kommer upp en mätare. Ser precis likadan ut som balans mätaren när man gör en grind på dom flesta Tony Hawk spelen. Själva pinnen i mätaren ska du balansera med hjälp av styr spaken. "pinnen" får inte åka ut till någon av kanterna för då kommer du att misslyckas med testet och får börja om från närmaste save point.

Så fort någonting "skrämmer dig" kommer pinnen i mätaren att rusa åt något håll...du måste ha bra reflexer och det krävs mycket koncentration. Var med direkt när mätaren kommer upp, för "pinnen" drar åt sidan med en gång!

"lykka T"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA...det fattade inte jag heller...blev vansinnig (om det är den jag tänker på)

det är "The test of fear" du måste motstå rädslan! enkelt va?

Det kommer upp en mätare. Ser precis likadan ut som balans mätaren när man gör en grind på dom flesta Tony Hawk spelen. Själva pinnen i mätaren ska du balansera med hjälp av styr spaken. "pinnen" får inte åka ut till någon av kanterna för då kommer du att misslyckas med testet och får börja om från närmaste save point.

Så fort någonting "skrämmer dig" kommer pinnen i mätaren att rusa åt något håll...du måste ha bra reflexer och det krävs mycket koncentration. Var med direkt när mätaren kommer upp, för "pinnen" drar åt sidan med en gång!

"lykka T"

[/qu

Tack, jag ska pröva det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte helt 100% säker på att det är det testet. men tror det. När du pratat klart med själen, kommer det inte upp en mätare längst upp på skärmen då? Om du inte rör styrspaken inom någon sekund så klarar du inte testet

Eller är det någon annan som läst tråden som vet om det är Krazoa spirit 3 jag snackar om? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den där banan är jätte svår tog mig nästan 2 timmar, för mig men du ska bara försöka att hålla den lilla saken i mitten.

jag har fastnat på ett annat ställe. på Dragons Rock när man ska rida på fågeln och skuta ner 4 spiror. någon som vet ett enkelt sätt? SNÄLLA!!!! :(

Redigerat av Erasse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...