Mattias.S Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Mina gubbar på TIBIA heter: Sundo Lang lvl 8 Sundo Slang lvl 2 Båda på Lucera. Någon hackade sig in på Sundo Lang så jag vill ha till baks alla mina grejor! Han tog min Mace min Chain armor mina boots min Shield (gul med en drake på ) + alla mina 453 GP. Jag vill ha tillbaks detta + mer! Finns det något fusk som man kan använda för att få vapen eller armors ?? //Sundolang <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Nej det finns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Tusan !!!!! :'( JAG KOMMER DÖ PÅ LUCERA MED Sundo Lang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 lol det där va väl inge och losa får man ihop på 1min :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 hrmmm, det var ju inte värt ett dugg, min gubbe på level 1 har mer en det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.