henk_a Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Vid tågstationen i början?! Har klarat det för ett tag sedan, men dom där fula robot människorna ställer sig bara ivägen. Vart ska man gå efter tåget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag har klarat det nu. Nu sitter jag fast där vart man hoppat ut från fönstret. Hur gör man? Dörren är ju blockad va f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Öppna dörren bara !! Med E knappen !! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 hehe okej... sorry, antar att jag glömt allt om spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 np Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Sitter på ett nytt problem nu. Vad ska man göra när man kommit till en liten vatten damm med en propeller i typ. Sitter ju galler och man kan inte komma förbi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 om det är Water Hazard du menar så ska man leta efter en röd sak som man snurrar på så att det blir översvämning så att du kan komma ut. annars vet jag Inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Vart finns den där röda saken? Jag har letat överallt... =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Om du är i rummet jag menar så sitter den på ett jockt rör den e typ gömd. Där Det finns vatten under och galler som du inte komma igenom. I det rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Åhh, där har jag också fastnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Hl2 e så himmla lätt jag spelade de på hard första gången och klarade de rätt fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag klarade det med rummet som man skulle fylla med vatten med hjälp av den röda skruven, tack M3ga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg