Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Om ni har KaZaA searchar ni bara efter POD-BOT 2.5 Om ni inte har KaZaA kan ni pm mig för att få lite mer "info" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja men det var ju bra att veta speciellt när det finns en speciell cs tråd! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 nej tack, jag hatar botar, dom fuskar ju! Dom har ju wallhack och va f*n... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Men ska man ha botar ska man inte ha PODbot man ska ha AIMbot eller REALbot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 lol ofta man kör gamla verisoner på spel när det finns nyare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 haha DoshNak, Det värkar som om du ligger efter? man kan köra med många olika sorters botar på cs 1.6 :P :P :P T: kör med botar ibland men dom är j*vlift kassa även om man fixar om dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 best of best har du msn? isåfall kan jag få den så kan du väl skicka bottar till mig? snälla :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Vincent, http://www.tnib.de/podbot/ där kan du ladda hem den sen måste du installera den... ta den övre på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 haha DoshNak, Det värkar som om du ligger efter? man kan köra med många olika sorters botar på cs 1.6 :P :P :P T: kör med botar ibland men dom är j*vlift kassa även om man fixar om dom... ja men ping of dead bot är för 1.5 visst en del botar funkar till 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 DoshNak, ja? men i den här tråden handlar ju om Pod-bot eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jo du har rätt -MGS-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 längtar tills de nya podbotsen kommer!! vet nån när de kommer ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg