Hoppa till innehåll

Tales Of Symphonia

Rekommendera inlägg

Det började med att kratos slutade lära sig sina nya tekniker dvs de förblev blåa för alltid eller vilken färg de nu har när man vet att man kommer att lära sig den.sen ärvde zelos det och lloyd också fast långt senare men jag undrar vad ska jag göra för att lära mig teknikerna som är inaktiva eller vad jag ska kalla det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att kolla på listan över alla tekniker dina karaktärer har.. Och sen kollar du vilken attack som är ungefär samma typ.. Så utför du den flera ggr (50 ggr brukar det vara för en ny teknik.. inte säker) så ska du få den.. De måste vara stadiet innan den nya tekniken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt mig, men om du kollar på tiderna då man har svarat, så ser du att det bara skiljer 56 sekunder...Alltså gick jag in på ttråden innan du svarat på frågan. Klickade på svara innan ditt svar fanns! Alltså kunde inte jag se att du hade svarat på frågan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså ska jag använda själva grund teckniken så många ggr tex för att få 3 gradens kmbination av demonfang och tempest så ska jag göra steg ett demon fang och steg ett tempest lr? ska jag använda de uppgraderingar jag senast fick på teknikerna

???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...