JSIKA Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag har fastnat i Moria.. Jag klarade av vattnets väktare och dödade alla orcher i den första tunneln i Moria, men nu kommer jag ingenstans. Vad ska jag göra? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag har fastnat i Moria.. Jag klarade av vattnets väktare och dödade alla orcher i den första tunneln i Moria, men nu kommer jag ingenstans. Vad ska jag göra? :blink: Jag tror du ska hitta en gång någonstans inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JSIKA Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Okej.. ungefär var? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tedminator Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 har du klarat det när man ska gå på lysena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elton_Eltis Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag har fastnat i Moria.. Jag klarade av vattnets väktare och dödade alla orcher i den första tunneln i Moria, men nu kommer jag ingenstans. Vad ska jag göra? :blink: <{POST_SNAPBACK}> [/q Gå till början en väg har öppnats! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg