Mikael Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Hallå allihopa. Jag bara kände för ett tag sen att börja spela Pokémon Röd, och nu har jag klarat Elite Four, och jag håller på att fånga alla Pokémon, men jag har en liten fråga. Hur får man Jolteon, Vaporeon och Flareon i Pokémon Röd? För det finns ju bara en Eevee, så hur ska jag göra för att få allihopa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Hallå allihopa. Jag bara kände för ett tag sen att börja spela Pokémon Röd, och nu har jag klarat Elite Four, och jag håller på att fånga alla Pokémon, men jag har en liten fråga. Hur får man Jolteon, Vaporeon och Flareon i Pokémon Röd? För det finns ju bara en Eevee, så hur ska jag göra för att få allihopa? Du kan byta med kompisar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag har inga kompisar som spelar Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag har 147st och set 150 de du! saknar charmander o chamelon och hitmonlee!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jag har 147st och set 150 de du! saknar charmander o chamelon och hitmonlee!! Jag har alla, de du, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 händer det något specielt när man har alla??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) När man har alla 150/151 st ska man till ett ställe (tror det var Saffron lr Celadon) och få en present Redigerat 19 Mars 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 När man har alla 150/151 st ska man till ett ställe (tror det var Saffron lr Celadon) och få en present tackar för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 man får ett värdelöst diplom........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg