Mugaga Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 (redigerat) hur får man mer i sin class level? asså i battleon EDIT:SNÄLLA SVARA... PS:Jag är en dragon slayer Redigerat 11 Mars 2005 av JaDa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 hur får man mer i sin class level? asså i battleon EDIT:SNÄLLA SVARA... PS:Jag är en dragon slayer daa!! inte göra flera trådar. gp till kaninen och ta to the stat trainers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 hur får man mer i sin class level? asså i battleon EDIT:SNÄLLA SVARA... PS:Jag är en dragon slayer man går till sin "master" (han som man blir en class hos) i ditt fall den stora dragonslayern och tar quest. om man klarar questen går man upp en classlvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 hur får man mer i sin class level? asså i battleon EDIT:SNÄLLA SVARA... PS:Jag är en dragon slayer Galanoth heter han, närmare bestämt :rolleyes: Som sagt så kan du bara bli över level 5 när du inte är Guardian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 hur vet man vilken ens master är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.