Christoffer.L Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 JAg behöver hjälp i uppdraget Happy Birthday! - City när man står på hamnen vid båten. kan du hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 du ska gå in genom en öppen dörr en bit bort gå ner för trappan ta sjömans dräkten, nu släpper vakten in dejj.. HURRA !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer.L Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Tack och gott nytt år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer.L Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag behöver också hjälp på båten. Vars får man vapen ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l_l_lK@$ Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Du ska gå in på toa på nedervåningen och hämta spanen sen ska du fråga en sjöman efter nyklar till privat toan sen ligger pistolen där och du måste städa toan annars sjuter dom dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 alltså jag har klarat det uppdraget..men jag har snackat men alla "sjömän" men jag hittar ingen med nycklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer.L Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Nita en av vakterna och ta deras vapen,Sedan skjuter du han som är inne på rummet,Sen drar du till båten som väntar på dig bredvid trappan som går ut i havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer.L Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag behöver hjälp i uppdraget You lucky bastard - The Harbor va f*n ska man gör efter att man har dödat alla? HJÄLP!!! :evil: :evil: :evil: :frown: :frown: :frown: :x :x :x :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Du.. Crille.L testa med att SÖK alltid innan du frågar...men bara för jag e så snäll så titta på http://www.fuska.se/fusk.php?val=visafusk&fusk=630 <-- LÄNGST ner på sidan står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox_R_Style Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har varvat Mafia för länge sen, FREERIDE XTREME ME'. Men när jag körde "HAPPY BIRTHDAY" så dödade jag honom med hinken ENDAST, jag trodde de va de hemliga vapnet! =) !? //LÄNGTAR till MAFIA 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Call_of_duty Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 haha, jag gjorde som aerox ja, jag slog till han med hinken sen hoppade jag bara ner ibåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Some Asshole Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kan nån säga hur man använder trainern med 19 funktioner som man kan ladda ner härifrån på fuska.se??? jag vet inte var man ska lägga dom två filerna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.