Shotmans Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Hade skrivit samma sak i ett annat forum fast då hade jag inte märkt att det fanns ett speciellt Gta forum! Guiden finns på denna länk för jag kunde inte få in den här på denna hemsida för den var för lång :cry: ! | HÄR |
Simpsons Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Bra att veta :D men det är ju inte direkt nån guide, för den hjälper ju inte en..
Shotmans Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Bra att veta :D men det är ju inte direkt nån guide, för den hjälper ju inte en.. Den hjälper en med flickvännerna och vart man hittar Gand tags tillexempel.
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 (redigerat) Bra att veta :D men det är ju inte direkt nån guide, för den hjälper ju inte en.. holming har redan skrivit om allt bara så att du vet Redigerat 11 Mars 2005 av Sweet
Shotmans Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Bra att veta :D men det är ju inte direkt nån guide, för den hjälper ju inte en.. Okej , visste inte det för jag är ny här så jag la upp min.
Rekommendera inlägg