Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

:angry: Min Mamma är dagmamma och hon gillade inte när jag spelade det... och nu har hon förbjudit mej att spela det.. det är ju ett av världens roligaste spel så vad ska jag göra!???

Skrivet

:( rym hemifrån tills hon tar bort de ne skojja jag fick också likadant förbud så jag sa tror du jag ska köpa ett vapen o gå döda alla i skolan på stan elr så jag fick tillbaka det prova det kan fönka!! :gitarr:

Skrivet

Men om du spelar lite i smyg då? med dörren stängd eller nåt? o sen när hon kommer in så har du redan hunnit pausa spelet och stänt av tvn... så gör jag. :)

Skrivet

:angry: Min Mamma är dagmamma och hon gillade inte när jag spelade det... och nu har hon förbjudit mej att spela det.. det är ju ett av världens roligaste spel så vad ska jag göra!???

Spela inte det,

Gäst volvotobben
Skrivet

prata med henne och fråga varför du inte får spela det och du kan ju alltid göra som jag gjorde när jag inte fick spela postal jag gjorde tvärtom som mina föräldrar sa att jag skulle göra typ gå och lägga mig så var jag uppe till 4

Skrivet

prata med henne och fråga varför du inte får spela det och du kan ju alltid göra som jag gjorde när jag inte fick spela postal jag gjorde tvärtom som mina föräldrar sa att jag skulle göra typ gå och lägga mig så var jag uppe till 4

Det är inge smart att va uppe till 4 om man ska till skolan
Gäst volvotobben
Skrivet

men jag drack mycke kaffe och lite annat genomskinligt som fanns i källaren och jag brukar vara uppe till 4

• Skapa ny...