Simpsons Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag såg idag, tror det var på nån tidning, att det stod Call of Duty 2 sen var det dom gubbarna från spelet och lite sånt, ska det komma eller har det kommit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 jag tror nog det ska typ komma under sommarn lr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Okej, finns det bilder, trailers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 nee, typ inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Det kommer under år 2006. Under Sommaren säkert. Men om någon har läst Pc Gamer eller någon annan speltidning som har visat bilder på Spelet och så så dreglar nog de mesta efter det. Det är mer levande och det är fortfarande samma kampanj. Amerikanerna, Britterna och Ryssarna får man ju spela men denna gång så börjar man med Ryssarna. Activision har lagt på en hel del med Grafik i spelet nu så det är liknande Half-Life 2. Lika fängslande, paryliserande och galet kul ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HackerMattsson Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Nej nej nej! Fel fel fel!! :) I USA kom det ut den 25:e Oktober och kommer ut i Europa imorgon (4:e November). Haha! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Hehe, jo HM har rätt...det kommer imorrn. Ja tror att ni andra borde fixa litte bättre källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jo ^^ Min första källa var PcGamer men sedan fick jag se att de hade ändrat det. Visste inte att det skulle komma så tidigt. Nu blir det bara att spara pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 weho det har släppts varva cod på 2 dagar ... hoppas det här är MYCKET längre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MasterChrizz Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Jag har Call Of Duty 2 nu, och det är rätt okej. Rätt mycket samma sak som ettan, grafiken lite förändrad. Annars är allt samma, bara annorlunda banor och "story". Redigerat 5 Mars 2010 av MasterChrizz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 vad gäller graffen så sak det va mycket bättre har du köpt spelet från ett annat land lr du vet vad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.