Mikael Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Hej, jag undrar om det finns någon guide eller nåt på nätet, där det står vart alla Rare Candys finns i Pokemon Röd. Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Hej, jag undrar om det finns någon guide eller nåt på nätet, där det står vart alla Rare Candys finns i Pokemon Röd. Tack på förhand. du ska inte köra med cheat da? annars e det bara o söka på en pokesida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Vart då? Jag är så sopig så jag hittar inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 du kan fuska så du får typ 150 rare candy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag vet! Men jag har inga rare candys och därför frågade jag efter alla ställen man kan hitta dem på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 jaha har du tagit en där man hittar zapdoz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) du får dom här: Mt.moon Cerulean city S.S.Anne Game Corner Pokemon Tower Silph .Co Power Plant Pokemon Mansion Victory Road Cerulean Cave Hoppas att du nytta av det här :D Redigerat 5 April 2005 av PKMN TRÄNAREN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg