Dennan Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag försöker fånga Grodon utan att anvenda Master ball har ni något tips så jag inte behöver anvenda Master ball??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
orjan_93 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) Asså det stavas Groudon. Köp massor Ultra Balls och ha en pokémon som kan söva ner Groudon så kanske det blir lättare :medieval: Redigerat 12 Mars 2005 av orjan_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Alltså,du kan använda en Pokéboll om du bara vill :lol: ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 KAn man fånga groudon med en pokeboll bara ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Om man har lust och tur;JA. Men jag använde en Great Ball,tror jag(orkar inte kolla nu) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 jag fångade han med en pokeboll på första försöket :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 vilken Pokémon valde du i början om du tog Trecoo (är säkert fel stavat) så när han är på högsta ta Leaf blade elelr vad den nu heter då skadas han jätte mycket. Jag gjorde det och hade den på 50-53 och då fick han rött liv efter en attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag försöker fånga Grodon utan att anvenda Master ball har ni något tips så jag inte behöver anvenda Master ball??? :( jag använde en pokemon som gjorde så han fick rött liv sen så valde jag mina andra pokemon för att kasta ultraboll och tillslut fångar man den !! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ömm...lite onödigt att byta Pokemon alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 när ja sulle fonga gruodon so var det en keograf eller vad den heter fasst det var ruby inte sahpire :unsure: snella hjelp mej ja semst . bara för det hennde vågar ja inte spela mer dom har typ lurat mej kanske :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante15 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag försöker fånga Grodon utan att anvenda Master ball har ni något tips så jag inte behöver anvenda Master ball??? :( ta ultra ball det funkar säkert. :kung: :cool: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ha tålamod och använd pokébollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg