Guggo Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag har fastnat på Diaz uppdraget the fastest boat min taktik är : ta en bli kör över så många du kan utan att stanna sväng in huset gå ur bilen tryck på knappen som sänker ner båten spring utav bara h*lvete hoppa i båten...fram tills hit går det men sen....båten går inte frammåt hur kör man??.... någon Hjälp mig!! :1_15firing: :new_2gunsfiring_v1: GTA Vice city äger ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag bara kör in och springer till swicthen i huset sen springer jag till båten och kör till huset. detta har alltid fungerat för mig men bara om man har 100 helth och 100 armor :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 eller så tar du med dig ett automat vapen(finns ett vid en bil i hamnen) och skjuter alla som kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 aa nu kom jag på vad ja gjorde för fel... varför båten inte rörde sig jag måste trycka på triangel för att starta den... sen köra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg