MahL Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Mitt PS2 låter väldigt mycket tycker jag och då undrar jag om man kan köpa en ny fläkt till det om man inte kan det nu kommer det komma ut? På Sagan Om Konungens Återkomst så vill jag kunna spela 2 spelare och jag har 2 kotroller och de båda funkar att spela 2 på andra spel, men inte på det för då står det att jag ska sätta in en till Duallshockkontroll, men den andra har lite andra saker än vad orkinal kontrollen har, den har te x en turbo knapp och en annan som jag inte kommer ihåg sen är X knappen och de andra knapparna de är färgade helt så är det någon som vet om det är fel på min kontroll eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bodiablo's rech Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Är det fläkten som skär i playstationet som låter? i så fall så är det bara och köpa ny fläkt. MVH:Bob. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ja e rädd att din kontroll inte är en DualShock kontroll och ditt spel funkar bara med DualShock kontroller, kan vara d..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Ja e rädd att din kontroll inte är en DualShock kontroll och ditt spel funkar bara med DualShock kontroller, kan vara d..=) jo, men då är det ju konstigt att den funkar till spel som man styr på samma sätt ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Ja men en del spel kan inte ha andra kontroller än DualShock men andrá kan man ha andra kontroller till, så e d e ja rädd för..=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 den måste ha spakar tror jag, alltså den ska ha knapparna: X O trekant fyrkant upp ner höger vänster L1 L2 L3 R1 R2 R3 två analoga styrspakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Bloko, jag har en vanlig dualschock konttroll och en annan där det också finns turbo och så, men då är det väl bara att köpa en till vanlig dualschock kontroll, det kanske är det som krävs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Bloko, jag har en vanlig dualschock konttroll och en annan där det också finns turbo och så, men då är det väl bara att köpa en till vanlig dualschock kontroll, det kanske är det som krävs.. ja det är väll bara att göra det Ozoon: Jag har alla de kanpparna så jag får väll köpa en ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 har din kontroll allt det som ozoon sa och en turbo knapp,slow knapp och clear knapp under kontrollen jag har en sån och det funkar bra och det funkar lika bra till konungens återkomst som till alla andra spel och isåfall är det fel på playstationet......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg