Hoppa till innehåll

Hur Mycket Kostar

Hunted

Rekommendera inlägg

Hur mycket kostar Nintendo DS. Jag tänkte köpa det men vet inte hur mycket det kostar.

OBS: hälst någon som bor i linköping ska svara men andra städer är ok.

och skriv var ni bor

:meddum:

Redigerat av filkar664
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är Metroid demot med då?

En åsikt:

Jag FÖRSÖKER att inte köpa spel i leksaks butiker, ONOFF, SIBA mm. Har dom spelet/konsollen i en riktig TV-spels affär och det inte skiljer alltför mycket, så väljer jag att handla i TV-spels affären

Varför? För att gynna spel butiken. Det leder till att den finns kvar, kan få ännu större lager. Går det dåligt för en affär så läggs ju den ner. Jag gynnar alltid den mindre, hellst helt privata butiken. Game är ju en kedja fast har bra butiker, där man kan både byta in spel, och köpa begagnat! Helt j*vla bra. Alltid också trevligare att gå till kunnig personal som älskar sitt jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Oscar 2004

Jag vet på Game är det roligt att vara för att personalen kan så mycket. Ps. På Game i Skellefteå så kostar de 1595 kr!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp bara om det kostar runt 1'500,00kr för det är det officela priset under lanserings perioden över hela världen. Och köp inte om inte "Metroid Prime: First Hunt" demot är med för det ska vara med i alla NDS paket under lanseringsperioden för samma pris.

Fast det billigaste priset jag hittat i malmö var för 1'300,00kr fast tror det var utan demot :\ och i en leksaks affär som säljer skumma saker :P (dvs inte mycket tv spel och sånt).

Så jag och kompisarna köpte i tvspels butiken istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...