CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Dr.Bombay och Gorillaz har jag för mig att jag lyssnade på när jag var yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 http://www.sr.se/p3/topplistor/tracks/ Det är en guldgruva. Jag lovar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Razz - Kickflipper [Vinnare av lilla mellodifestivalen 2000-2001] GREEN DAY - 07 basket case [1994] Slipknot - duality [2004] Ett par bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jhonen> Najs! Du ska få dina poäng snart! 176-671> Nae, tyvärr inget sånt, mina klasskamrater är tyvärr hiphopare och sånt. Duality är rätt najs annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 okej, hipphoppare.. Eminem - Sorry mama 50 cent - P.I.M.P outcast - hey ay (tror jag den heter) nelly - hot in hear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Hehe, Eminem - Cleaning out the closet... Outcast - Hey Ya Det är fel namn på nelly låten oxå. Men jag får använda Jhonens förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Okej, så tävlingen är nerlagd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Nae, om nånannan kan komma med bättre förslag så kom med dem. Jag kommer låsa tråden när jag inte har användning för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freedetheman Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 AC/DC,stiff upper lip heter deras nyaste skiva,släpptes 2000,tiltelspåret e ruggit bra:D :gitarr: :evil: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.