FabbeW Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Apperepå de hur får man bild det står alltid nykomling FabbeW men jag är inte så ny Tacksamm för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 5 inlägg på rad?FabbeW du borde skämmas,du gjorde en sak.1.10=2 inlägg i rad.Du gjorde 4 inlägg på rad=1.10x2 Ne jag såg faktiskt Tänk om det var en fakebild? Mew är i en skog!! jag kan visa en bild Bilden kommer från Emerald hehe!! jag hittade den inte hehe men ja lovar http://www.serebii.net/emerald/worldsedgeisland.shtml Apperepå de hur får man bild det står alltid nykomling FabbeW men jag är inte så ny Tacksamm för svar 1.Kolla din kontrolpanel 2.Du är inte ny(och har inte lärt sig att man inte ska skriva 4 inlägg i rad),men du är i ranken "nykomling". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Man kan få Mew på FR/LG vill ni veta hur? Någon kanske redan har skrivigt detta men kolla på fuska.se... OBS! Ni måste ha den japanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg