Hoppa till innehåll

Ds Eller Psp?


Rekommendera inlägg

lätt ds det e bättre o kostar mindre

 

Tekniskt sett så har du jäkligt fel...

[/quotTekniskt sett så är DS mycket bättre! Toutch Screen, är inte det tekniskt? Dubbla skärmar, är inte det heller tekniskt? Spel och minneskort på ett och samma kort, är inte det tekniskt? DS grafik är inte 100 procent superbäst, men vem köper spel för grafikens skull? ;) Mp3-du...det finns MP3-spelare som inte tar upp hälften så mycket plats som PSP! Och DVD finns på DVD-spelare som kopplas till Tv-n och ger MYCKET bättre grafik än PSP, så köp det om du är så intreserad av bra grafik! Tekniskt sett så är DS bättre än PSP! :evil: :evil: :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

PSP HAR f*n MYCKET SPEL! OCH DET FINNS f*n MER ÄN RACING OCH PUSSEL OCH FIGHTING!!!!! P-S-P Ä-R B-Ä-T-T-R-E-!-!-!-! STAVAR MAN!

 

och,man är riktigt smart och postar denna topic i ds forumet. då säger alla ds ju.

 

MAN VÄLJER PSP OM MAN ÄR SMART. MAN ÄR DEREMOT EN 6-ÅRING OM MAN KÖPER EN DS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

PSP HAR f*n MYCKET SPEL! OCH DET FINNS f*n MER ÄN RACING OCH PUSSEL OCH FIGHTING!!!!! P-S-P  Ä-R  B-Ä-T-T-R-E-!-!-!-! STAVAR MAN!

 

och,man är riktigt smart och postar denna topic i ds forumet. då säger alla ds ju.

 

MAN VÄLJER PSP OM MAN ÄR SMART. MAN ÄR DEREMOT EN 6-ÅRING OM MAN KÖPER EN DS!

 

Tack för den ;) , tror att du har missat något! Alla säger inte Ds, tror inte det är 15 sidor där alla säger: Ds! DS LÄTT!!

Det har blivit en Diskusion om vilket som är bäst..

Kanske skulle jag ha postat den i övriga konsoler eller något men tänkte inte på det.. Och Psp forumet fanns när jag skapade tråden..

Ett tips: Stäng av Caps Lock dom ser vad du skriver endå, det ser bara omoget ut.

En sista sak, man ska respektera vad andra tycker, bara för man gillar Ds behöver man inte vara 6 år och en 6-åring kan säkert ha en Psp, det är bara en smak sak.

Redigerat av Happyhenke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kollat på en film med Dragon Ball Budokai till PSP, det såg skit roligt ut, men jag måste medge att DS faktiskt ÄR bättre. Tänk dig, att bara köra in en grejj i USB'n, sen är du på nätet! Helt "Kablamastiskt". PSP är ju coolt, man kan kolla på film och allt, men HEY! Visste ni inte att man kan flasha DS't? Då kan du spela (Som bäst) Diablo II LoD på din DS, Är inte det ballt? PSP är som en Data, den bara kronglar, DS't är Literatur ;) [=[__]=]

[+[__]::] DS 4 Life!

 

Ojj, vart lite fel, Ni fattar nog att det ska vara ett DS där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...