xzqwmc Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 x box suger skriv alla som håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Förr tyckte jag det, för alla som hade Xbox sa att GC sög och var barnsligt, men det är inte så dåligt tycker jag numer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hotmail_D_S Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Förr tyckte jag det, för alla som hade Xbox sa att GC sög och var barnsligt, men det är inte så dåligt tycker jag numer. Jag tycker inte att Xbox suger, jag har både GC och Xbox men ingen av dem suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag tycker alla konsoller är bra men för tykte jag inte om -box för kontrollerna var så kumpiga men nu tycker jag den är bra ^_^ Men det jag inte gillar är att alla klagar, håll det för er själva istället för att klaga på alla konsoller att säga att GC är barnsligt att det bara finns fjollspel till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag tycker alla konsoller är bra men för tykte jag inte om -box för kontrollerna var så kumpiga men nu tycker jag den är bra ^_^ Men det jag inte gillar är att alla klagar, håll det för er själva istället för att klaga på alla konsoller att säga att GC är barnsligt att det bara finns fjollspel till det. GC Har inte bara barnspel som en del tycker, :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Håller med Sweet---fel forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Men om han skulle lagt den i Xbox, så skulle nog inte många hålla med han iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Skriv här alla som vill ha en varning. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg