Hoppa till innehåll

Pinna Park I Super Mario Sunshine

Gäst Buffy

Rekommendera inlägg

ja, men vad behöver du hjälp med?

Som ja skrev Andra episoden i Galato Beach

fattar inte va man ska göra...

e det den med killarna på spegeln, spruta dom till ena kanten o gör skruv på andra kanten när dom vinglar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men innan du frågar om hjälp så e det ju bra att veta vad man vill ha hjälp med!!!!!

Vadå? ja har jus krivit vad jag vill ha hjälp med!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad händer med den där strålen som kommer vid mitten av staden vad ska man göra med den vill veta den är lite störande är det den som tar brot smutset från den stora shinen???? och det är en sun shine i ett hus vid ricco harbor hur får man den har provat massa saker men kommer inte in i rummet där den är ska man klara det där flipper bordet????

du måste göra allt det där...

men om du går in i strålen och tittar upp på solen så kommer du till Noki bay...du måste använda Fludd för att spruta bort Smutset på shinen...du måste komma upp till ingången av Corona mountain och sen kan du spruta...vilket hur menar du i riccos harbor?? vilken episod är det??

det är inte ricco harbor det är det där stället i delfino plaza man ska åka på båten lr ha den där saken som man flyger upp högt med för att komma dit jag tar båten men det är svårt det där bordet jag har klarat alla i ricco harbor pinna park gelato beach sirena beach och den första kommer inte ihåg vad den heter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...