viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 min favo gubber e marche Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 vem är marche Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 en kille,huvudpersonen i d spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja ha har du döppt din marche till conner på mitt heter den marche från början hur långt har du kommit arlong jag ska förstöra min 3:dje kristal ganska svårt :( men snart får jag ritz med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 vem är ritz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Jag fick mitt nyss,Conner är en klan medlem i min klan,Men du vadå kristal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 man kommer dit senare hur långt har du kommit då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 I början av Clan wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 men altså har dom läst boken än har du sett mewt i finalfantasy världen =? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 nej,men du om du har en white monk lär han Air Render eller vad den heter den är as bra! den tar runt 30-osov beroende på vilken level gubben e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag skadar över hundra med min marche i början har du träfat ritz i final fantasy världen än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 nej,när kommer Mewt,Har du mött Giunnes Lyle och Collins eller vad dom heter när dom är zombis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg