vi hade 1,8 mbit/sek innan vi skaffa 24 mbit och det gick bra...
2,0 Mbit/s
↗ till inläggetJag klarar mej utmärkt på 0.5Mbit, men då är det något fel på min uppkoppling så att jag laddar minst i ca 200kb/s. Det har förekommit att jag har laddat en ca 150Mb stor fil i 8000Kb/s dvs 8Mb per sekund, jag fick ner den på ca 30 sekunder.
Köp BBBs 10 lr 24Mbit. Det är billigt oxå ca 300-400:-/mån. Om du köper innan den 30nde mars får du ett modem + switch gratis.
NEJ ja tog det från fileplanet å filen funkade hur j*vla bra som helst !! Det gick i 8000kb/s !! det brukar gå i ca 200kb/s och då från tex fileplanet, download.com, filefront och filen funkar alltid !! Om du inte tror mej kan ja skicka dej en bild på det !!
↗ till inläggetJag klarar mej utmärkt på 0.5Mbit, men då är det något fel på min uppkoppling så att jag laddar minst i ca 200kb/s. Det har förekommit att jag har laddat en ca 150Mb stor fil i 8000Kb/s dvs 8Mb per sekund, jag fick ner den på ca 30 sekunder.
Köp BBBs 10 lr 24Mbit. Det är billigt oxå ca 300-400:-/mån. Om du köper innan den 30nde mars får du ett modem + switch gratis.
men du tror det!! det snabbaste att ladda från e bit comet...
hjälp mig istället :angry:
En gång när jag var på DC++ så kom farten upp i över 500 mbit/s
En gång när jag var på DC++ så kom farten upp i över 500 mbit/s
kul för dig då <_<
ja 2 mbit duger bra sen e det bara o upgrdera om du vill ha snabbare.....
§1.11/§1.3.
Denna här tråden har gått för långt.