(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 jag har alla charaktärer på lv 50 och alla attacker till dom jag har snart klarat spelet.. men asså jag har en fråga!! när jag hittade gohans trofee och vegetas troffe vart tar dom väggen..?
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Mars 2005 jag har klarat av spelet nu och fått mister s*tan.. men det e ett uppdrag kvar det står såhär: go and talk to dende att dendes lookout.... men när jag går ditt kommer draken shenlong fram och trunks åker tillbaka och dödar cell.. och sedan startar gameboyen om asså det går inte att spara hur ska jag göra?
Gäst Skellington Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Det uppdraget är det sista man gör, sen har man klarat ut spelet! (men om du vill ska du gå till zztv i west city som mister s*tan så kommer dörren att vara öppen och du får se ett annat slut...)
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2005 okey tack för hjäälpen men hur får hittar man fiskar till mäster kvitte
Newk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Skrivet 23 Mars 2005 på tropic iland den ön med krokodiler. När man dödar en sån så brukar man få en fisk. man får en magisk böna om man ger fisken till mäster kvitte. man behöver 3 fiskar för att få en böna.man kan ge hela tiden fiskar till mäster kvitte och så får man en böna om man har 3. :D
Rekommendera inlägg