💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Ni Göra På Påsklovet?

18 svar · startad

Tjena!

Vad ska ni göra på sportlovet?? Jag själv ska sova :zzz: och spela dator. :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Sova ut

Kompisar,bandy spel och lite annat

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag ska spela bandy sova ut ha träningar och jag kanske ska åka slalom i Storklinta som ligger i Arjeplog.Annras åker jag slalom i Bygdsiljum eller vitbergsbacken.

[edit]Stavfel.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja du, jag vet inte, jag vet iaf att jag inte ska längta tillbaks till skolan

17 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag ska åka till Skåne och stanna där i några dagar, jag ska sedan åka till Tyskland.

Annars ska jag bara titta på film, spela datorspel, lyssna på metal och kanske skriva en och en annan rescencion.

Nivå 4 · Lärling

sova,spela tv-spel,spela dator,åka skoter,va me kompis :cool:

Ps. inget påsklov utan snowboard :gitarr:

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Flyga TigerMothen så mycket som möjligt innan lovet är slut/den går sönder...

Nivå 3 · Lärling

Åka till Danmark

18 Mar 2005

Ahh spela Resident Evil 4 Sova länge Spela M-player spel till NGC och ÄTA mycke onyttig mat!

Nivå 6 · Fuskare

Sova, äta god mat, spela (på dator och Nintendo DS)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det blir väl det vanliga.. Sova till två på dagarna och spela tv-spel och tittade på filmer hela nätterna.

20 Mar 2005

åka till ringstad - värmland till stugan där

Nivå 4 · Lärling

Sova, Åka bräda, Lyssna på musik och spela bas

Senast ändrad:

22 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling

åka upp till idre och åka snowblades hela dagarna på påsk lovet ska man ju inte bara sitta hemma och sova,kolla på film och spela spel! :bah:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Än så länge så här in på påsklovet har jag varvat ett och ett halvt Xbox-spel, slösurfat i massor, sovit och sett filmer. Snön och kylan försvann helt igår, så jag var ute och åkte skateboard. Lär väl bli det hela dagen i dag med.

Nivå 4 · Lärling

var bor du mellanmjölk?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mellanskåne. Så centralt i nedre Sverige man kan komma. Hurså ? Ska du våldta mig ? :huh:

Hittisl har jag vart me kompisar o lyssnat på en j*vlans massa musik :) Idag har jag ingen om vad ja ska göra..får la ta o ringa någon snart...Tjoohoo imorrn e min bas färdig :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

uhm.... i 2 veckor ska jag spela tibia(troligen skafa promotion), äta/dricka stark thai-nudel soppa..... o juste lyssna på sonic musik som jag bara gör på lovet =D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in