Tjena!
Vad ska ni göra på sportlovet?? Jag själv ska sova :zzz: och spela dator. :P
Tjena!
Vad ska ni göra på sportlovet?? Jag själv ska sova :zzz: och spela dator. :P
Sova ut
Kompisar,bandy spel och lite annat
Jag ska spela bandy sova ut ha träningar och jag kanske ska åka slalom i Storklinta som ligger i Arjeplog.Annras åker jag slalom i Bygdsiljum eller vitbergsbacken.
[edit]Stavfel.
Ja du, jag vet inte, jag vet iaf att jag inte ska längta tillbaks till skolan
Jag ska åka till Skåne och stanna där i några dagar, jag ska sedan åka till Tyskland.
Annars ska jag bara titta på film, spela datorspel, lyssna på metal och kanske skriva en och en annan rescencion.
sova,spela tv-spel,spela dator,åka skoter,va me kompis :cool:
Ps. inget påsklov utan snowboard :gitarr:
Flyga TigerMothen så mycket som möjligt innan lovet är slut/den går sönder...
Åka till Danmark
Ahh spela Resident Evil 4 Sova länge Spela M-player spel till NGC och ÄTA mycke onyttig mat!
Sova, äta god mat, spela (på dator och Nintendo DS)
Det blir väl det vanliga.. Sova till två på dagarna och spela tv-spel och tittade på filmer hela nätterna.
åka till ringstad - värmland till stugan där
Sova, Åka bräda, Lyssna på musik och spela bas
åka upp till idre och åka snowblades hela dagarna på påsk lovet ska man ju inte bara sitta hemma och sova,kolla på film och spela spel! :bah:
Än så länge så här in på påsklovet har jag varvat ett och ett halvt Xbox-spel, slösurfat i massor, sovit och sett filmer. Snön och kylan försvann helt igår, så jag var ute och åkte skateboard. Lär väl bli det hela dagen i dag med.
var bor du mellanmjölk?
Mellanskåne. Så centralt i nedre Sverige man kan komma. Hurså ? Ska du våldta mig ? :huh:
Hittisl har jag vart me kompisar o lyssnat på en j*vlans massa musik :) Idag har jag ingen om vad ja ska göra..får la ta o ringa någon snart...Tjoohoo imorrn e min bas färdig :)
uhm.... i 2 veckor ska jag spela tibia(troligen skafa promotion), äta/dricka stark thai-nudel soppa..... o juste lyssna på sonic musik som jag bara gör på lovet =D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in