Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Kan jag göra PC:N snabbare och mindra lagg gratis.... Typ med nåt ner laddat program eller genom datan bara?? Jag har defragmenterat och diskrensat lite kan jag göra nåt mer!!! Citera
Dannie Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Datorn i allmänhet eller när du spelar? Kolla om du har några onödiga program installerade. Om du har har steam körandes i bakrunden, räkna med att det segar ner datorn. Rejält. Var alltid utloggad såvida du inte spelar. (lol) Jag har upplevt problem med icq också... Citera
Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Jag har tagit bort onödiga program! Jag har tagit bort steam! Inte inloggad på MSN!! Och jag menar på spel och allmänhet! Citera
MahL Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Du kan ju alltid köpa nya delar till dtan så att den blir mycket bättre så att du kan spela de allra nyaste spelen fast det är väll lite väl dyrt så att det väll bara att ha det allra nödvändigaste på den annars så vet jag inte vad du ska göra Citera
mr.best Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 hehe, jag har upplevt sådnt!,vad har du för windows?,windows melenium idition kronglar ganska rijält! Citera
Scraw Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 http://www.databutiken.com Där kan du beställa en ny proccessor om du känner att du vill ha mer GHz. Eller så kan du överklocka den? ;) Citera
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 ASSÅ!!!! FATTAR NI INTE JAG MENAR GRATIS!! Citera
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Ta bort alla spy warez du har i datorn. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.