Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Men leksakerna är VERKLIGEN INTE roliga!!!!!!!! I början är dom roliga men sedan är dom inte lika roliga längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 visst håller med hur kan det vara roligt med en snurra och en hållare som drar igång den med svara hur kan det vara kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 det var det jag ville mena det är dålig kvalitet dem går ju bara sönder Jag har sådana. Alla mina 11 st gick sönder på 3 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ja, men tror ni det kommer vara roligt på GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ja, men tror ni det kommer vara roligt på GBA? Ja det tror faktiskt jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 tror att det kommer att vara kul om det inte går sönder så lätt som lekakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det tror jag faktiskt inte... hihi Men vad gör man på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det tror jag faktiskt inte... hihi Men vad gör man på det? man krigar mot varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Men asså, ska man klara turneringar eller ska man bara slåss mot varandra eller ska man klara banor o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Men asså, ska man klara turneringar eller ska man bara slåss mot varandra eller ska man klara banor o.s.v. Man ska klara turneringar och möta varndra så klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 leksakerna går inte sönder lett bara om man kör med dom utte som man inte ska göra man ska köra med dom inne eller på en beyblade bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 2 saker bara! Håller er till ämnet, Ni pratar ju bara om leksakerna i stället för spelet! Banan är bara rent skräp, bara plast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg