2000 light-years of darkn Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag har fasnat i paper Mario..och vill ha hjälp. Jag är i Flower fieldes (eller nåt´) och undrar hur man kommer över dom röd och gröna pelarna som man "trycka" upp och ner. Jag kommer inte över dom !!*panik*. Jag har försökt med spike men de funkar ju inte :evil: .. :) .. de var allt från mig..skriv snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 skriv i den andra tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag har fasnat i paper Mario..och vill ha hjälp. Jag är i Flower fieldes (eller nåt´) och undrar hur man kommer över dom röd och gröna pelarna som man "trycka" upp och ner. Jag kommer inte över dom !!*panik*. Jag har försökt med spike men de funkar ju inte :evil: .. :) .. de var allt från mig..skriv snart... när jag spelade paper mario i en affär vad jag där, och gjorde det där, men jag minns inte riktigt... hmm jag kan försöka hita en guide åt dig, men vi kan väl som 0014 sa skriva i den andra tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 man kan ju kolla på www.gamewinner.com fast det är ju på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det måste ju finnas bätre guider nån annanstans på svenska, jag har inte hittat än :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det måste ju finnas bätre guider nån annanstans på svenska, jag har inte hittat än :( fuska.se kanske har nån....har du kollat här då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej, men det finns bättre guider på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 på svenska har dom de kanske men på Engelska så är det Gamewinners som har bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det e svårt att hitta svenska guider, jag letar för fullt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det går typ bara att hitta zeldaguider på svenska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg