guldfisken Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 mann behöver inte hjälpa till vid Celios maskin man ska bara klara av ligan ha 80 pokemon prata med oak sen är det klart :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
verdens mestare Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hur kommer man till four island :( jag behöver verkligen hjälp...please? du tilhörer inte i detta forumet :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 J*vla spammare du ska inte göra 4 smileys i rad,det där e också spamm,förresten så har du fel att den frågan inte tillhör forumet,mer inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 hur gör man där???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 hur gör man där??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) håller med rockodile :medievalhopa . :medieval: hmhmhmhmehhhhhhhhh.................................... ja undrar om ni kan hjelpa mej att klara poke ligan den är så svår :unsure: Redigerat 31 Mars 2005 av ash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Byt inte till annat ämne nu...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 hur gör man där??? :huh: hittar rätt väg till mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Ja, det är inte svårt, inte att fånga han heller, jag fångade han med en poke boll på första försöket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag också fast på 16:onde försöket,dödsenkelt :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg