Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har kört fast totalt när det gäller banan Statue park. Jag förstår inte vad jag ska göra för att klara banan.

Finns det någon guide till Golden Eye att köpa idag eller finna på nätet?

Skrivet

När du är vid helikoptern så ska du gå rätt fram lite till vänster tills du kommer till en lite röd-aktig kontainer där Ryssen med romfabriken står, prata med han så klarar du en del.

Sedan går du ut ur kontainern och går åt vänster ända bort till dem små "hyddorna" om man kan säga så (liknar typ hus).

Där går du höger genom en liten ingång på höger sida som är där. Sedan fortsätter tills du kommer till en kulle med ett litet öppet fält...

Ställ dig vid (Den halvklara) statyn som står på den kullen och vänta lite så ska 'Alec' (006) komma som sin "Våldnad" och brätta lite saker.

(OBS. att du måste plocka ner ditt vapen när han kommer annars blir det mission failed)

Sedan kommer han kalla dit massor med shotgunsgubber som kommer jaga dig till hellikoptern igen, där Natalya ligger medvetslös, henne måste du väcka innan tider går ut för annars dör hon av att hellikoptern sprängs...

Sedan ska du springa och leta efter en liten gul låda som sprängdes bort efter explotionen och som finns i närheten av hellikoptern, den ska du ta upp och sedan springa tillbaka till hellikoptern.

Fortsätt till grinden där Natalya står med en pistol mot huvudet av General Urumov (osäker på stavning).

Följ med dem så blir det mission complete...

• Skapa ny...