Majin_buu Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Kommer Budokai 2 ges ut i sverige (på GC, det är därför jag postade i Gamecube) att det redan finns i america är ett välkänt fakta men kommer det ges ut i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Tror inte det, har aldrig sett det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 jag tro det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 aaa det kommer komma och så kommer det ut ett till (dragon ball sages) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 budokai 2? menar du "dragonball z budokai 2"? Det har kommit ut. Det kom ut den 18:e mars. Samma dag som mario party 6 och resident evil 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 budokai 2? menar du "dragonball z budokai 2"? Det har kommit ut. Det kom ut den 18:e mars. Samma dag som mario party 6 och resident evil 4. Coolt! jag har tröttnat på ettan, så då ska jag lugnt köpa det! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Var det inte du som bara skule köpa Zelda och sen sälga ditt Game Cube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Ja, men dom spelen e ju självklara att man köper om man en gc så det blir två spel inann jag säljer den :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Det kunde du sagt tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 eh budokai har funnits jätte länge till gc på den svenska marknaden :blink: leta bara i rätt affär :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_buu Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 eh budokai har funnits jätte länge till gc på den svenska marknaden :blink: leta bara i rätt affär :student: tvåan? för Budokai 1 har funnits länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg