mr_jeppe Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Sitter fast vid ett fyrtorn det e de där is tornet men kan inte komma på vad jag ska göra Plzz svara :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 förklara bättre. Tala om precis vart du är, hur det ser ut runt om kring dig, och vad du tror är problemet att du inte kommer vidare. För det kan vara svårt att minnas och ingen vill rabbla upp hela sagan om det tornet du är i eftersom man inte är en levande Walktrough;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 va sjysst man va här rå.Han menar väl Tundaria Tower va? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 :D haha ok, det var kanske inte meningen att jag skulle låta arg på något sätt. men hoppas ni/du förstår vad jag menar. det kan ju vara klurigt att förklara när man knappt har ledtrådar...det var därför jag gjorde ett;) alltså för att ingen skulle ta illa upp;) ;) PS. Jag tycker att alla smilisar kan missuppfattas när man slänger ut dom i trådarna. Jag menar t ex. att ett:P blir ett :P ...egentligen skall tungan vara på sidan men istället blir det som någon slags retning. AJA, hoppas ni förstår. HAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 japp det e det tonet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 du pratar om Golden Sun-the lost age (Golden Sun 2) Och du behöver Abilityn Parch för att kunna komma in i/igenom tornet. Den hittar du i Aqua Rock...har du fått den? Om du har den abilityn så kanske jag hjälper dig vidare om jag hinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 UUUPPPSSS :P ja glömde säga att ja menade ettan....... Sorry mitt fel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 vart i torne du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 ja, ska du ha någon hjälp? hämtat Parch? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag är i början på tornet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Har du abilytin Parch? :D PS. Jeppe...du är stört skön :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Nix har inte abilytin Parch hur får man den da??? och tack Freezy man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg