Kraver Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag söker en trainer eller en mod som ger mer komandopoäng och pengar. Nån som har ??? Säg vart man kan hitta den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag vet ett par trainers, men vill fråga först: Kör du med engelskt språk på spelet? Om du kör med svenskt språk kan jag dessvärre inte hjälpa eftersom det inte finns nån till svenskt språk än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag vet ett par trainers, men vill fråga först: Kör du med engelskt språk på spelet? jag kommer instalera med engelsk språk... vart finns trainers??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag har engelskt språk på spelet. Vart finns trainern??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Den bästa trainern finns att hämta --H Ä R-- EDIT: Detta är trainerns funktioner... F1 - Mer Pengar F2 - Högre Command Points Maxgräns F3 - Mer Power Points F4 - Odödlighet F5 - Bygger gubbar och uppgraderingar (DIREKT) F6 - Bygger hus (DIREKT) F7 - Ladda upp spells (DIREKT) F8 - Få högsta level på gubbarna (DIREKT efter gubben har dödat något) F12 - Återställ alla fusk Redigerat 25 Mars 2005 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Är det som att ladda ner en modd eller ska man lägga trainern någonananstans :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Den bästa trainern finns att hämta --H Ä R-- EDIT: Detta är trainerns funktioner... F1 - Mer Pengar F2 - Högre Command Points Maxgräns F3 - Mer Command Points F4 - Odödlighet F5 - Bygger gubbar och uppgraderingar (DIREKT) F6 - Bygger hus (DIREKT) F7 - Ladda upp spells (DIREKT) F8 - Få högsta level på gubbarna (DIREKT efter gubben har dödat något) hur aktiverar man den modden då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Det är en Trainer. Man har väl den på medan man kör spelet. Och så är det väl bara knappa in de koder han har skrivit in här. Du, Jokinen. Hur många Kommando Poäng kan man få upp det till? Mer än 1 000 tror jag inte, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 tack för trainern Jokinen :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Det är en Trainer. Man har väl den på medan man kör spelet. Och så är det väl bara knappa in de koder han har skrivit in här. Du, Jokinen. Hur många Kommando Poäng kan man få upp det till? Mer än 1 000 tror jag inte, eller? den funkar inte isåfall,vart ska hlm-bmet filen ligga jag ladda ner då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Till Rowyn: Om du inte har testat redan så kan jag säga att det inte finns någon gräns på hur många man kan få. Men det laggar så in i h-e om du kör med 10000 command points och gubbar nog att fylla ut poängen. Till Basketjim: Filen du laddar ned är komprimerad i rar-format. Du måste packa upp filen med winrar, winace eller liknande program. Du behöver inte lägga filen någonstans. Bara å klicka och köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jo... Märkte det då jag körde Minas Tirith med över 2000 eneheter. Det laggade otroligt ^_^ Men tack så hemskt mycket för Trainern Jokinen. Ska nog bara sitta och spela ett flertal timmar framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.