Hector Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 PSP ett solklart val! Mycket bättre Grafik många roliga spel som t.ex Gta spelen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 PSP. Man kan få den nya PSP med lego batman eller fifa 09 för 1999kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 vilken är bättre? fundera på att köpa men vilken????? ;) :unsure: Tror att psp är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Levus Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 DS är kul, och nu när DSi kommer så kommer den att hålla mått med PSP :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 DS är kul, och nu när DSi kommer så kommer den att hålla mått med PSP :)DSi = DSl med kamera och ingen gba slot.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 allvarligt Ds suger grafiken är ju sämst. jag är grymt missnöjd över mitt ds. NOT Nej så här ligger det till: Psp har bättre grafik min kompis har det och han är nöjd jag är nöjd med mitt ds också men när vi är med varandra bilr det som ändå att jag börjar spela PSP och han DS. Men det är ju bara för att man inte har det själv. Men det fräna med Ds är ju känslan att spela men touch skärmen. spelen har ju inte så bra koll på jag har lite spel till allt egentligen men de jag har spelat har totalt fått 4/5 sammanlagt alltså. PSP är jätte obehagligt att hålla itll skillnad från Ds Och med Lite så kan man ju ha bländande bra lyse. det har jag ej koll på med PSP. PSP är ju lite dyrare men då kan man ju t.ex lyssna på musik se film osv. Om du är en grafik människa köp PSP om du vill ha lite mer jobb med handen välj DS. Om du är smart välj Nintendo DS Om du är osmart välj PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 DS såklart. ;) DS är kult. :lol: KÖP DS. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg