SmeK Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Skrivet 20 Mars 2005 hej jag heter detarick på dekrim och är ny har presis startat ett gäng som heter "gansters boy" och jag undra om ni ville va me men ni behöver inte så skriv non elak kommentar om ni får lust ;) Citera
the bullet Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 hej jag heter detarick på dekrim och är ny har presis startat ett gäng som heter "gansters boy" och jag undra om ni ville va me men ni behöver inte så skriv non elak kommentar om ni får lust ;) jag joinar gärna. Citera
Shotmans Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Dekrim sug..*Skojja* Jag är gärna med :) , Vilken sida? För jag är på West side.. Citera
the bullet Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 vid huvud menyn så står det westside och under det står det byt sida, tryck där för att komma in på east och sen registrerear man sig. Citera
SmeK Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2005 jag vet inte viken sida jag är på :blink: Citera
SmeK Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2005 jag kom på nu att mitt gäng hette ganstersboy inte gansters boy :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.