Dezen Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nån som vet var jag kan hitta ett Gamecube pokémon box? om ni har fakta lägg upp på länk snälla!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Den kan finnas på Game, den finbns här upp i norr Tyvär har jag ingen fakta om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Ingen som vet var det finns fakta? (mina efterblivna föräldrar ska fatta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) På den här länken så säljer de pokemon box för 728 kr. ink. frakt och då är det splitternytt. Kan vara lite dyrt, men pokemon box är riktigt svårt att få tag i! Men om du går in på den här länken så är spelet begagnat och kostar ca. 300 kr. ink. frakt! Det är de enda två länkarna jag kan hitta. Men om du går in på tradera och pricerunner regelbundet och kollar var du kan köpa det, så hittar du säkert nå't! ;) [EDIT] Stavfel Redigerat 21 Mars 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) Tackar Nån annan som har? Ne de va ju bara till de där man lagrar pkm från Ruby och saffire. Ja mena boxen som man får ett Gamecube med det funns ju zelda mario och pokémon boxar. Redigerat 29 Mars 2005 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 www.tradera.com ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Pokémon colluseum giga pack hette det nog (Ej begagnat helst) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Fattar inte hur du menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 JO man kan ju köpa Gamecube med pokémon colloseum pokémon box minneskort och handkontroll det heter pkm colloseum mega pack eller nått sånt jag visste inte det innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 SKulle rekommendera att du inte köper det. PKMN Colloseum är dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pacman 3000 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Hur mycket brukar dem kosta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg