:Fuskaren: Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Skrivet 20 Mars 2005 vet någon var man fångar "bröderna" det är is typ metall och nåt mer vet att dom typ är på en ö i havet men inte var så har nån någon karta eller kan beskriva bra? vet ej vad dom heter
:Fuskaren: Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Mars 2005 dom hette Regirock, Regice, Registeel mwn var fångar man dom?
Rukario Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Det finns många trådar om var man fångar regi pokemonen.Sök på forumet så hittar du nog.
:Fuskaren: Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2005 ja men jag undrar om nån har en karta för det va en på forumet för jätte länge sen men den tråden finns ej längre
Ray2704 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Skrivet 23 Mars 2005 Var man fångar dom??Det är enkelt!! Regirock:gå längst ner i sandstormen så hittar du... äh. kolla på serebii.com annars om du vill (och om du kan engelska). Om du inte vill kolla på serebii.com kan jag rabbla upp allt.
Ray2704 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Skrivet 25 Mars 2005 Vadå serebii.com det e serebii.net :angry: SORRY DÅ!!!!! jag glömde bort det,men det finns ändå ingen anledning att vara arg på mig för det!!!!!!!!!!
Rukario Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Skrivet 25 Mars 2005 Vadå serebii.com det e serebii.net :angry: jag e inte arg på dig men jag lär bli det om du säger att jag blev arg på dig jag kände bara för att lägga ditt en smilie :gitarr:
:Fuskaren: Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) skriv gärna du för jag fattar inte så mycket på den hemsidan du skulle va riktigt skysst om du skrev och om du har nån karta också :) Redigerat 25 Mars 2005 av :Fuskaren:
Ray2704 Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 skriv gärna du för jag fattar inte så mycket på den hemsidan du skulle va riktigt skysst om du skrev och om du har nån karta också :) Karta har jag inte. Regirock:gå längst ner i sandstormen så ser du en stor sten med 6 små runtom och en grotta(om du har gjort en annan sak först).Gå in i grottan och gå till brallien längst fram i mitten av skriften.Sen går du 2 steg åt höger och 2 steg neråt.Sen gör du strengh så öppnas en ny grotta i skriften och där finns regirock i lv 40. Regice:Surfa till Route 105 tills du kommer till en liten ö som du kan gå på och kan gå runt så du kommer på andra sidan av gränsstenarna.Sen surfar du uppåt på andra sidan tills du kommer till en likadan form som i sandstormen(av stenar)med en grotta i.Gå in till brallien och prata med det och klicka bort det sen.Vänta i 4-5 minuter framför skriften(titta mot skriften hela tiden).Sen öppnas gången till honom.Han är också i lv 40. Registeel:Gå till botten av Route 120 så ser du en trappa som du ska gå upp på,gå igenom gräset till den andra trappan som du ska gå upp på. Där ser du en likadan form av stenar(det finns en kamoflefad kelkeon bakom den stora stenen i mitten)och en grotta.Gå in i grottan och gör fly i mitten så öppnas gången till honom.Han är också i lv 40. OBS:ta med ultraballs och spara brevid den du gått in till om du misslyckas att fånga den. :visslar:
:Fuskaren: Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2005 ok tack men du skrev att man måste göra nåt först vad ska man göra ? och ska man gö´ra något specielt för att dom ska komma?
Rekommendera inlägg