Raffed Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det finns en sak på ruby som man kan få i petalburg city den heter mystery event (den får man i poke centret men det hinner jag inte förklara nu)jag vet inte vad man ska göra med den :( kan någon svara på den frågan skulle jag vara väldigt tacksam :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Ingen aning Tror det har nåt med typ Jirachi å göra kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 hoppas det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ja det har det ja gjorde not med mysterie event so teleporterades ja till not stelle när ja möttee den första pokemonen var jirahi eller vad den heter :medieval: coolt va den var i lvl 5 den er i lvl 79 nu :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 E det sant jag kan inte använda det bara... Coolt (e lite skeptisk te det där) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 EN SAK MIN BRORSA HAR OCKSO ASH SOM MEDLEM MIN GUBBE ALLTSO OCH JA VILL INTE HJELPA HAN :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ash du skrev att du inte visste vad man skulle göra med mystery event på en annan tråd <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ash ljuger,vad försöker du göra?Du värkar som om du e 6 år eftersom du stavar hur j*vla fel som helst och 6 åringar kan inget om Mystery Event eftersom det är likadant som Mystery Gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Nu har jag provat att vara på mystery event med en kompis det gick jättebra :D ända tills det stod error och massa annat :( så händer det varje gång jag går in på mystery event vet någon varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Ash e väl 7... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg