Gäst Xray Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vilken lvl uppgraderas Charmelion till Charizard? Mankey till sin andra uppgradering. Pigeotto till Pigeot. Bulbasaur till den högsta. Sköldpaddan till Blastois. Jag kommer inte ihåg alla namn därför skriver jag "sköldpaddan" :D Jag kommer inte heller ihåg alla levels! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Man skulle klara något Gym har jag för mig... Jag minns inte riktigt, det var minst ett år sedan! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Man skulle klara något Gym har jag för mig... Jag minns inte riktigt, det var minst ett år sedan! ;) Det var ett och halvt år sedan för mig började igår!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vilken lvl uppgraderas Charmelion till Charizard lvl36 Mankey till sin andra uppgradering. Kommer inte ihåg, lvl30? Pigeotto till Pigeot. lvl36 Bulbasaur till den högsta. lvl.36 Sköldpaddan till Blastois. lvl36 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Rättningar: mankey-primeape l.30-32 nånting (bulbasaur) ivysaur-venusaur l.32 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Vilken lvl uppgraderas Charmelion till Charizard lvl36 Mankey till sin andra uppgradering. Kommer inte ihåg, lvl30? Pigeotto till Pigeot. lvl36 Bulbasaur till den högsta. lvl.36 Sköldpaddan till Blastois. lvl36 Min Charmelion har inte uvecklats än och dan är p lv 40........ :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Vilken lvl uppgraderas Charmelion till Charizard lvl36 Mankey till sin andra uppgradering. Kommer inte ihåg, lvl30? Pigeotto till Pigeot. lvl36 Bulbasaur till den högsta. lvl.36 Sköldpaddan till Blastois. lvl36 Min Charmelion har inte uvecklats än och dan är p lv 40........ :oops: Min utvecklades på lvl 36.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Vissa kan vara för dåligt tränade. Därför tar det länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Vissa kan vara för dåligt tränade. Därför tar det länge. Har aldrig hört talas om.... :new_asthanos: :new_microwave: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 e det tinte typ vid 36 38 eller nått sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 min förra (kopierade) uvecklades i lv 47 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Vilken lvl uppgraderas Charmelion till Charizard? Mankey till sin andra uppgradering. Pigeotto till Pigeot. Bulbasaur till den högsta. Sköldpaddan till Blastois. Jag kommer inte ihåg alla namn därför skriver jag "sköldpaddan" :D Jag kommer inte heller ihåg alla levels! Charmelion till Charizard lvl 36 Pigeotto till Pigeot. lvl 40 va det tror jag Sköldpaddan till Blastois. lvl 36 Bulbasaur till den högsta.lvl 36 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg