:Fuskaren: Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) Men har du sp eller ds ? jag har Nintendo DS fast har bara Mario än så länge (köpte det för ca en vecka sen) och så har jag Pokémon Ruby ska skaffa fler spel sen Men före det hade jag Game boy, Gam boy Color sen advance sen sp sen ds har typ haft alla :) Redigerat 23 Mars 2005 av :Fuskaren: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Sp har jag anars borde jag inte skriva GBA/SP forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) jag har nintendo ds! :P jag har haft alla game boy :P jag fyller år 11 april :cry: Redigerat 26 Mars 2005 av Romeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 köp nåt kirby det kanske inte är rollspel men det är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag har nintendo ds! :P jag har haft alla game boy :P jag fyller år 11 april :cry: Fyller år 4 dagar för dig :P Men jag ska typ ha Golden sun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg