barbof Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Var fångar man Relicanth? :? jag har letat jätte länge men hittar den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Om du surfar från "Den där ön med näst sista gymmet" och surfar ut till Shards-killen så ska det finnas ett ställe, lite uppåt till vänster tror jag, där det finns en stor yta med Dive-vatten (Djupt vatten), om man Divar och surfar runt där nere så kan man fånga Relicanth! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Du kan annars leta vid vattnet vid Sootopolis under där alltså! Men det stället Cyndaquil pratade om bäst för vid Sootopolis är den ganska sällsynt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Du kan annars leta vid vattnet vid Sootopolis under där alltså! Men det stället Cyndaquil pratade om bäst för vid Sootopolis är den ganska sällsynt! Tack, det visste inte jag! Jag har alltid letat på samma ställe, en gång bytte jag en med en kompis mot en annan Pokemon för att han var så slö som inte orkade skaffa en egen! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barbof Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 öhh, jag fattade inte riktigt vart den fanns, eh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg