Christoffer.L Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag behöver hjälp i uppdraget You lucky bastard - The Harbor va f*n ska man gör efter att man har dödat alla? HJÄLP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Som vi har skrivit ca 20 miljarder gånger förut. Gå till tågvagnarna. SKjut eller dra bortklossarna under vagnen. Ändra på spåren så att vagnarna rullar in i andra eller tredje lagerbyggnaden. Voila. Jag undrar hur den spelare som först klarade detta uppdrag bar sig åt :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag har svarat var du ska titta på ditt andra inlägg så har jag svarat också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Mafian klarar sig nog riktigt bra utan hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.