rrobertt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 är det ngn som vet när san andreas kommer till data? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag hade skapat en tråd om det, och spelet komer någon gång i Juni, de flesta sa den 10 Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Vet ej, men här är länken till dom första publicerade bilderna! http://www.gamestar.de/magazin/heft/052005...thumbnails.html Obs! Tysk text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Tror mer att den kommer mer åt Höst. Men jag kan ha fel, den kan komma i Sommar också. Mitten eller iallafall mot slutet av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Vad jag har hört så ska det komma under 2005 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 vad ja har hört kommer det släppas typ i november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.